بعثت کرمانشاه در دیدار لیگ حذفی مغلوب پاس همدان شد
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

علی محبی زنگنه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: در دیدار تیم پاس همدان و بعثت کرمانشاه که با شکست زود هنگام نماینده کرمانشاه مقابل پاس همدان به پایان رسید اسحاق سبحانی، آرمین طلایی‌منش، علی یونسی و مجتبی محبوب گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به برتری پاس همدان در مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور‌ افزود: نماینده همدان با این برتری پرگل در مرحله بعد به مصاف راه آهن تهران می‌رود.

وی عملکرد بعثت کرمانشاه به سر‌‌مربی‌گری فرشید استحفاری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بازی بعثت کرمانشاه با پاس همدان نماینده استان از هیچ کوششی فروگذار نکرد و با تمام توان بازی را به پایان رساند.

محبی زنگنه با بیان اینکه این دیدار با حضور بیش از هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس استان همدان برگزار شد، خاطرنشان کرد: حامد بیک‌زند قضاوت این بازی را بر عهده داشت.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمانشاه با اشاره به ترکیب بازیکنان نماینده کرمانشاه در دیدار لیگ حذفی کشور افزود: ایوب سبحانی‌پور، علی محمدی، محمد احمدی، امیر نصرالله نژاد، سجاد سیاه کمری، میلاد قمری، جمال حق‌شناس، میلاد رستمی، سهراب الماسی، ساسان قیطاسی و فرشاد باوند پور در ترکیب اصلی این بازی حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com